söndag 5 februari 2012

Gaahhh

Åh va sur jag blir på mig själv. Jag skulle greja med mitt träningspass och då tänkte jag att jag gympar igenom det jag redan gjort för att jag måste ändå värma upp. Vad händer? Jag börjar ändra och tycka att vissa saker inte fungerar. Det slutade med att jag ändrade i två låtar, bytte ut en låt och ja. Det blev inget nytt gjort i alla fall. Jag tycker att det är så svårt. Jag kanske är lite för pedantisk. Jag får nog inte kräva att det blir perfekt på en gång. Jag får finslipa efteråt när jag hittat rätt låtar.

Jag vill ha musik som jag gillar. Musik med en röd tråd. Inte en dansband hit och en rocklåt dit. Jag vägrar förresten båda musiksorterna... Hmm... Det är inte lätt. Dumma dumma dumma.

Nu sitter jag i soffan och är missnöjd. Jag börjar jobba imorgon, känns rätt sjukt. Tycker att det känns jobbigt att lämna Billy i andra människors händer. tänk om det händer honom något!

Ja,ja... nu ska jag se på Dead Like Me. Snart slut, tråkigt, det fanns inte mer än 2 säsonger. Kommer att sakna dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar