lördag 18 februari 2012

Jävla fucking skit

Billy är slemmig och spyr... Vi är så trötta på detta. Han kan inte äta.Vi har tagit fram vätskeersättning igen. Det är så fruktansvärt jobbigt och frustrerande. Vi är på botten och har varit det i 3 veckor nu. När ska det vända? Det måste vända nu för vi pallar inte mer. Vi ORKAR inte mer... Jag börjar snart be till gud alltså.

Mitt hår blev iaf fint. Jag är jättenöjd. Vi klippte typ av 5 cm men det syns inte för det var så långt och växer som ogräs. Jag har nått min startvikt också men har inte ens lust att fira det.

Ute regnar det. Igår var det vårväder. Då kändes livet bättre. Man blir så ledsen när barnet spyr för andra gången samma dag. Vi ger honom massa vatten och saft men tydligen inte tillräcklig. Vi har en spruta som vi typ tvingar i honom med. Nu sitter han och ritar. Han är blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar