torsdag 16 februari 2012

Tar det aldrig slut?

Det bara fortsätter. Jag blir galen. Nu har Billy haft feber sedan i tisdags. De säger virusinfektion på VC. Jag vet inte. Det är bara så fruktansvärt jobbigt och otroligt synd om Billy. Inatt sov typ ingenting. Han bara gnällde och skrek. Vid 5 väckte jag Gustaf så att han fick ta över. Då hade jag varit vaken med B i över 3 timmar. B somnade i soffan tillslut.

När vi gick upp åt han frukost. Han var väldigt trött. När han sovit efter lunch så tog jag upp honom och då spydde han ner både sig själv och mig. Det var så hemskt. Jag luktar fortfarande spya. Han hade skithög feber. Jag gav honom alvedon och klädde av honom till blöja. Efter en stund somnade han i liggvagnen som vi har sedan han var liten, den står på nedervåningen. Jag tittade på tv och tyckte synd om mig och Liam. Gustaf kom precis hem och gick ut med honom. Jag kunde inte ta med Billy ut i det skicket som han var. Nu är han piggare igen. Ätit välling och lekt lite. Jag vet inte hur vi ska göra...

Imorgon ska jag klippa mig. Det blir kul. Fast ingeting känns särskilt kul när B är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar