fredag 25 maj 2012

Angenämt problem

Mina shorts från förra sommaren trillar av om jag lägger för mkt saker i fickorna. Det är ju bra, eftersom det betyder att jag är ganska smal nu. Nackdelen är ju att jag helt plötsligt har kläder som är för stora. Fast det är ju inget problem egentligen, det är ju bra. Jag har i alla fall köpt nya shorts idag. det blev jeansshorts. Tänkte först köpa ett par andra som var lite finare men jag behöver inga finshorts, de kommer att misshandlas av hundgodis, smuts och annat gött. Jag fick även med mig 3 toppar, ta tre betala för 2. Fast en av dem hörde inte dit hehe, men jag sade inget.

Idag är jag svinigt trött. Billy är vaken mitt i natten varannan natt, i ca 2-3 timmar. När jag langade över honom till Gustaf vid 02-tiden somnade han direkt i vår säng. Jag gick och lade mig i gästrummet och då började nästa problem. Min förkylningshosta. Jag hostade som en tok och fick gå upp och ta hostmedicin som tyvärr inte hjälpte. Jag sov högst i 1,5 timme inatt och känner mig som en deppig zombie idag. Tog sovmorgon till kl 07 och kl 07:08 gick jag till bussen. Snacka om att jag var snabb.





















2 kommentarer:

  1. Då kan du ju skicka alla förstora kläder till mig för jag har svällt ut som en val i vår. I gengäld kan jag ju skicka alla kläder som är små för mig till dig. Visst är vi båda ca 167 cm?

    SvaraRadera
  2. =) ja, det hade ju varit toppen! Fast jag tror inte du blivit särskilt stor Sofia, inte det jag sett av dig på dina bilder iaf!

    SvaraRadera