torsdag 3 maj 2012

Cykel

Hej!
Som ni märkt har jag blivit väldigt dålig på att uppdatera bloggen, bilder ska vi inte ens snacka om. Jag har lite tappat lusten. Jag fattar inte hur man bloggar från mobilen och att lägga över bilder från mobilen/kameran till datorn tar för lång tid. Jag orkar inte. Jag kanske lägger ner ett tag. Jag har alltid bara skrivit för mig själv, sedan är det ju roligt om några läser och kommenterar. Men som sagt, jag känner inte riktigt för det nu.

Igår var det premiärtur på cykel runt sjön för min del. Det är en mil och det var underbart vackert. Älskar att bo på landet. Kanske inte på vintern men nu, helt klart värt det! När vi kom tillbaka hem så tog jag med mig Liam och sprang en runda. Kändes lite tungt i benen men det gick bra. Fattar inte hur jag kan ha så bra kondition när jag inte tränat ordentligt på så länge. Hoppas det håller i sig och att jag kan fotsätta hålla igång. Maj månad ska bli min hälsosamma månad tänkte jag. Inget godis, inga chips, ingen läsk, ingen choklad och så ska det tränas. Får se om det håller. Jag har ju varit duktig tidigare men den senaste månaden har det slunkit ner både lite godis och läsk. Det ska ju vara gött att leva ;)! Sedan passar ju mina byxor igen och då finns det utrymme för slarv och livsnutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar