tisdag 5 juni 2012

Förkylt var det här

Inne på tredje veckan med förkylning. Jag mådde fint i en dag och så bara började det om från början. Det suger. Jag är så täppt i näsan och jag hostar. Utan nässpray skulle jag avlida, näe, men typ. Jag har inte kunnat träna heller. Bara gå med Liam, jag saknar min cykling och löpningen. Känns som om jag aldrig kommer blir frisk. Vi måste ha semester och lite varmare väder nu. Det är rent ut sagt skitkallt ute. Jag har till och med fått mina hösteksem...

Annars då. Jo, vi har köpt en ny säng till Billy. Han vaknar fortfarande lite på natten men peppar peppar så går det bättre. Han kan fortfarande inte somna utan någon av oss i eller precis utanför rummet. Han är alldeles för nyfiken för det. Han säger en massa nya ord och är jättesöt och BESTÄMD! Vi köpte även ett inomhustält till honom. Man får med lite vilja in en mamma, en pappa en liten pojke och en hund i det. Vi har testat. Fast jag får panik när alla är i tältet och då måste jag kasta mig ut. Jag hade ingen aning om att jag har lite cellskräck.

Jag ville ha ett par nya ljusa jeans. De fanns bara i stl 34 kvar men det var stretch och jag kunde knäppa dem utan problem, men de är taita. Känner mig lite som en boxare i dem, hehe... Men jag tycker att dem är fina. Jag har ju inte världens smalaste ben, även om det faktiskt minskat lite kring vaderna. Men med en lite längre tröja går det bra.

Annars är det väl inget nytt som har hänt. Jag tycker att det är lite rörigt på jobbet. Jag har så himla mycket att göra. Att arbeta 80 % suger. Inte färre arbetsuppgifter, bara mindre tid att hinna med dem på. Kanske har sökt ett annat jobb... Vi får se. Fördelen med det jobb jag har är min arbetsgrupp. Jag gillar verkligen de personer jag arbetar med. Mina arbetsuppgifter blir mer och mer de som jag vill arbeta med också så egentligen är det kanske bara röran som stör mig. Jag har inte riktigt tid att sätta mig ner och reda upp den heller och vissa delar är bara röriga just nu och är inget som jag kan påverka.



Kan man bli sötare än såhär????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar