lördag 5 maj 2012

Veckans träning

Kör en veckans träning:
Jag har cyklat över 2 mil, sprungit 2 gånger ( 3 imorgon eftersom jag ska ut och springa) och så har jag ju gått massa rundor med Liam. Det känns så skönt att vara igång igen. Jag hoppas att jag inte blir förkyld igen, det orkar jag inte med, inte nu när jag är igång igen. Nu sitter jag däremot här och har väldigt ont i svanskotan. Kanske har cyklar lite för mycket. Idag var det en jävla motvind, fick kämpa som tusan men det var skönt. Närjag hoppade av cykeln var mina lår hårda som cement och jag kunde knappt gå. Hehe! Körde lite styrka efteråt, det gör jag alltid när jag tränat "hemma". 

Idag var det marknad i Hindås. Vi gick dit en sväng efter lunch och fick se en motorshow. Billy tyckte att det var häftigt, annars var det alla ballonger som satt överallt som han gillade bäst. Han satt i sin vagn och pekade och skrek, där där där... Sötis. En sötis med fläskläpp. Han tippade sin skottkärra på läppen förut idag. Det blödde ganska mycket. Stackarn. Som plåster på såren så fick han gräva i grannarnas grushög. Sedan blev vi inbjudna på kaffe. Det är så mysigt att ha så fina grannar. 

Nu är Gustaf på galej i Alingsås. De ska på spelning med middag innan. Det unnar jag honom verkligen. Han är inte iväg så ofta och han behöver komma ut lite. Som vanligt hade han separationsångest. Gusaf är en kräfta, född i juni och de där skaldjuren är otroligt hemmakära och gillar trygghet och familj. Det stämmer så bra in på G, han är för söt. Jag är ju vädur och vi är temperamentsfulla, envisa as ;)! Haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar