fredag 11 maj 2012

Trött

Idag har jag känt mig som en zombie. Tröttheten från min sömnlösa natt förra helgen sitter i. Jag ska snart gå och lägga mig. När jag kom hem från jobbet var jag och Liam ute och sprang. Vi sprang långt. Fick lite ont i ryggen. Regnet öste ner och vi blev så smutsiga. Liam fick hoppa in i duschen innan mig. Mitt hår var som en stor boll, så tovigt.

Imorgon fyller svärmor 65 år. Vi ska fira och fälla 2 träd på tomten. Gratis träning, eller? Oncle Jones kommer också. Roligt!

Vi kör vingo på jobbet på fredagar och jag är inne i ett vinnarstim. Jag vann 1 flaska vin förra veckan och en liten denna veckan. Har massa vin hemma nu, haha... Får fixa ett vinställ om det ska fortsätta såhär, eller så får jag ha en stor fest! Men jag gillar inte riktigt att ha fest, det är lite jobbigt. Roligt, men mkt jobb.
Bättre att gå på fest ;)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar