måndag 4 april 2011

Idag har jag & Idag har Billy

Idag har jag:

*varit ute på långpromenad i 1 timme
*varit på öppna förskolan i 2 timmar (promenad dit och hem sammanlagt 30 min)
*rensat och klippt sly i trädgården i 30 min
*lagat sojakorvstroganoff till mig och korvgryta till Gustaf
*varit på kvällspromenad med Liam i 20 min
*gjort 100 sit ups, 70 armhävningar och 60 rygglyft
*badat badkar

Idag har Billy:
*Suttit upp själv en hel minut om inte längre
*Lärt sig att "krypa" baklänges, dvs backa
*Lärt sig att göra fisljud mot min kind med sin lilla mun och tycka det är skitkul

Det har varit en fin och händelserik dag. Jag är trött och det förstår jag. Kroppen känns använd och det njuter jag av. Känner att jag blir starkare för varje dag. Billy utvecklas i rasande takt nu och han är supersöt. I morse vaknade han innan 5, jag fick panik. Gick upp och bytte hans blöja och lade honom i vår säng. Han somnade om och sov till 06:45!!!! Jag låg bredvid och undrade vad tusan som hände och varför jag inte gjort så tidigare... Hoppas det går att göra så imorgon också om han vaknar så tidigt och att jag får ro att somna om med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar