måndag 25 april 2011

Påsk

Påsken firades i Karlstad. Vi åkte efter grötmålet för Billy. Resan gick fint, sista timmen var lite jobbig eftersom Billy tröttnat på att sitta fast i bilstolen. När vi kom fram var det lite grill. Billy sov inne hos farmor och farfar så vi slapp gå upp varje morgon, snacka om lyx! Stackars Gustaf gick och lade sig på fredagen och gick upp i går kväll. Han fick magsjuka och kunde bara ligga ner i sängen (och springa på toa). Riktigt tråkigt. För 3 år sedan var det jag som låg så en hel påsk. Fast jag var sämre... usch...

Jag hann med en liten runda på stan och 2 inlinesturer. Först "linade" jag en runda för att se om det ens gick, och sedan körde jag samma runda igen med Liam. Han tyckte att det var jätteroligt. Han var riktigt duktig. Det var lite jobbigt att Gustaf var sjuk och inte kunde "hjälpa" till, jag fick ju hjälp med Billy såklart men det är ändå de där "stora" sakerna som kan vara skönt att dela upp. Du går ut med Liam så ger jag Billy mat. Anna och Jones gick långpromenaden på morgonen i alla fall och det var toppen. Är rätt trött nu ändå. Vi hade jättefint väder men det blev inte av att sitta ute och njuta av det. Jag tycker det är svårt med Billy, han hatar typ att vara på golvet/marken, han vill sitta upp och helst av allt stå. Så jag lade honom på en filt i skuggan och där låg han i ca 1 minut....sedan var han superarg.

Nu ska jag gå och lägga mig, tar tillbaka att jag är rätt trött, jag är helt galet trött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar