torsdag 6 oktober 2011

Magsjuka och sömnlösa nätter

Hej!

Bröllopet i helgen gick jättebra. Bruden var supervacker och jag var rätt okay jag också ;)! Klänningen passade jättebra och håret var lockigt, utsläppt men tillbakadraget i en invecklad medeltidsfläta typ. Mina tal gick hem. Bestmannen höll ett jätteroligt tal så jag blev lite nervös men jag fick alla att gråta istället med mitt personliga tal till bruden. Det konstiga var att jag inte var ett dugg nervös när jag stod där och pratade. Jag hade kunnat hålla 10 tal till utan problem. Det var roligt! Jag höll även ett tal med möhippegruppen, fast bara jag pratade.

Billy var hemma hos mormor och morfar. Han hade det bra men blev väldigt mammig dagen efter. Han är för söt. Han pekar och säger dä, då ska han ha det han pekar på annars blir han vansinnig. Gäller både mat och prylar.

Liam är magsjuk. Det är så j-vla jobbigt. Stackars Gustaf har fått gå ut med honom mitt i natten 2 gånger denna veckan. Jag kan ju inte somna då heller så jag väntar på dem. När Liam väl varit ute vaknade Billy... De där två turas om att förstöra nätterna för mig och Gustaf. Är så svinigt trött alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar