lördag 8 oktober 2011

Huvudvärk

Igår hade jag sådan huvudvärk att jag trodde jag skulle... Kan ju inte skriva dö, men det gjorde så ont. Hela dagen, jag kämpade mig igenom jobbet men fick gå och lägga mig kl nio. Det hade hänt något i nacken. Men imorse när jag vaknade var det borta. Jag gick upp med Billy och skurade köksluckorna. Vi fortsatte i den stilen under dagen och städade hela huset, rensade garerober och satte upp braskaminskyddet. Vi var en sväng på klädbytardagen i skolans gympasal också men jag vet inte om vi är bortskämda, men det var inget för oss. Massa ställningar med kläder, kölappar för att betala och 100 pers före. Vi orkade inte. Liam satt utanför så vi gick ut och tog en långpromenad istället.

När jag rensade garderoben, tog bort alla sommarkläder, så provade jag alla mina byxor igen. de går äntligen på. Vissa lite taita men inte för taita. Känns som en liten miniseger. Det har jag väntat länge på. Har lagt av med choklad, läsk och chips nu också och dragit ned på fikan. Har klarat 2 veckor nu så det borde inte bli några problem. Men det känns lite trist. Vissa säger att de ska äta på helgen, jada jada... men det klarar inte jag, det är allt eller inget. Man känner sig duktig och glad, får inte ångest som, det där borde jag inte ätit. Endel kör dieter, men det kan jag inte heller. Försöker lite men det blir så krångligt.

Nu tar jag ett glas vin. Billy sover. Snart dags att duscha och slänga sig i soffan och titta på Starke man. Den serien är så himla dum, men roligt! Letade efter kameran för att slänga upp en bild från bröllopet men den är borta. Får ta det nästa gång ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar