fredag 2 september 2011

Ont i huvudet

Denna veckan har jag haft ont i huvudet varje dag hittills och energinnivån har varit i botten. Jag har alltså inte mått så bra alls. Jag har gått och lagt mig tidigt, kört till jobbet och efter 2-3 timmar har jag mått dåligt. Konstigt. Har varit ute och inspekterat, slutbesiktat och inventerat avlopp varje dag så dagarna har ändå gått fort. Nästa vecka blir det att inspektera förskolor. Riktigt skrämmande att se vilken dålig status det är på vissa. När Billy börjar på "dagis" ska jag verkligen vara en "jobbig mamma"... Kanske ska ringa Härryda kommun innan och se om de har koll på sina förskolor.

Jag har inte kunnat träna på hela veckan. Jag har kommit hem och lekt med Billy, stått ut tills han gått och lagt sig och sedan halvdäckat i soffan. Ingen kul vecka. Vill bli pigg igen.

Fick hem klänningen jag ska ha på bröllopet i oktober. Den satt perfekt, var lite svårt att välja storlek då det inte fanns någon måttabell. Chansade på en 36a och det gick. Fick även hem 3 tröjor som jag köpte på Junkyard. en var perfekt, en fick Gustaf och en annan var inte som jag tänkt mig men gick ändå.

Nu sitter jag med ett glas vin som jag tagit en klunk på. Det står där och ser mysigt ut iaf hehe... Gustaf tittar på fotboll. Jag får sovmorgon både lördag och söndag mot att han får spela obegränsat med tv-spel på söndag då de släpper ett nytt hockeyspel. Win win! Nice deal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar