söndag 5 juni 2011

Yatzi

Imorse när jag vaknade (hade lite sovmorgon) var det första Gustaf sade till mig: ska du ut och springa med Liam nu? Yrvaken som jag var blev jag lite irri. Jag hade bett Gustaf ge Liam mat så att vi kunde ut och springa när jag gick upp. Det var faktiskt himla mysigt. Varmt och lite disigt, lite som när man är utomlands och går ut för att äta frukost eller lägga handduken vid poolen. Vi mötte inga vilddjur, men jag sprang och tjoade lite och klappade i händerna, min största skräck är ju att möta en älg... Min plan är att släppa Liam och klättra upp i ett träd om det skulle hända! Sprang hela rundan, till och med den där hemska backen, det gick fint. Jag är så lycklig för att jag får och att det funkar.

När jag kom hem åt vi frukost och busade med Billy. var ute i trädgården och gungade en stund. När B skulle sova lunch lade jag mig i solstolen, tyvärr kom det lite moln men det var ganska soligt ändå. Jag smörjer in mig med massa solskydd, 50 på tatueringen, 30 på ryggen och "bröstet" och 10 på resten. Tänk att mamma, pappa och Fia blir superbruna medan jag bara blir beige. Jag bränner mig iaf aldrig, fick någon sorts elefanthud utan piggment.

Farmor och farfar trillade in här på eftermiddagen. De passade Billy medan vi veckohandlade. Det var en rätt liten lista men shit va dyrt det blev. Egentligen skulle jag vilja äta bara GI men jag är för snål och lat. Ska iaf ta mig i kragen från och med imorgon.

Nu bloggar jag medan Gustaf spelar Xbox, mysigt, farmor ska gå upp med Billy imorgon.


Lägger in en bild på Texas R.I.P! Jag drömde om honom i natt. Min fina vän som jag saknar så otroligt mycket. Jag är så himla dålig på att lägga in bilder. Text kan jag skriva i massor men det är ju egentligen inget kul att bara läsa...

2 kommentarer:

  1. Fina Texas! Vi saknar honom också! Vad roligt att du kommit igång med träningen och att det funkar så bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har fått värsta brännan bara av att vara ute i trädgården eller genom att gå med vagnen. Smörjer in mig massor eftersom min medicin ökar risken för hudcancer, men jag tycker att jag nästan blir ännu brunare av det... eller så tar bara solen starkare och starkare för varje år... Läskigt.

    SvaraRadera