söndag 12 juni 2011

Kikat lite på kanal 2 nu. Det går en dokumentär om för tidigt födda barn där. Jag borde inte tittat alls. Ett litet barn dog, så himla hemskt, hans föräldrar satt där och klappade honom och han låg där i en liten blöja och korsade händer. Det var så hemskt. Stackar stackars dem! Det värsta som kan hända. Phu, får försöka samla mig lite.

I helgen var vi i Karlskrona, bilresorna gick jättebra. Inget skrik alls, helt fantastiskt. Vi fick sovmorgon både lördag och söndag och jag slapp gå långpromenader. Min kropp känns som ny igen. Jag behövde vila lite. När vi kom hem hit igen körde Billy omkring i sin kära gåstol som en tok. Den har han saknat i helgen. Efter ett bad och en flaska välling somnade han som en stock. Det är jobbigt att vara på besök när man är så liten och vill så mycket. Humör har han. Oj så arg han blir när han inte får ligga på mage på skötbordet tex. Lätt att byta blöja på en mask... NOT!

Vi gick på stan en runda i helgen. Jag köpte en kjol, t-shit och bikini. Kjolen är knälång och tait, svart med en gulddragkedja där bak, det ska vara nedstoppad topp till. Fast jag kanske ångrar mig lite, när ska jag ha den på mig?? Jaja, får hoppas vi blir bjudna på fest eller något så jag kan använda den. Bikinin är från MQ, blå med en liten volang och vita prickar. Jättesöt! Tröjan var svart, lite vit, ett ansikte, solglasögon, den var lite cool hehe.

Liam busade med Ebba och hade jätteroligt. Vi får försöka få fler dejter till honom. Han behöver det. Han är inte så kaxig utan koppel faktiskt. Då är han en liten mes som vanligt. En söt mes!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att jag såg din pappa ute med en Whippet så jag gissade på Liam och att ni var hemma i helgen.

    SvaraRadera