onsdag 22 augusti 2012

Nos mot nos

Hej!

Nu sitter jag i soffan och vilar benen. Jag var faktiskt på gympa i kväll. Det var roligt, har inte varit på gympa sedan i våras. Bara sprungit. Det gick fint men jag är allt lite rolig. Kom hem, duschade, gjorde två mackor och hällde upp en skål chips. Ha,ha... dumma tjej... Ifs så tränar jag inte för att gå ner i vikt längre men ibland tänker jag att det vore roligt att se hur det skulle gå om jag åt ordentligt, skippade godis/chips och bara tränade. Får väl se om jag lyckas med det någon gång i livet.

I dag har det regnat hela dagen. Jag och C var ute på jobbet och skulle inventera. Efter cirka 10 minuter var vi genomblöta. Gav upp och körde tillbaka till kontoret. När jag kom hem och skulle ut med Liam, samma sak. Helt sjöblöt. Hoppas det blir bättre i morgon.

I helgen åker vi till Karlstad. Anna och Jones är redan där, det blir trevligt. Vi ska tydligen äta kräftor på lördag, jag tycker att kräftor är lite läskiga. Räkor är också läskiga, jag kan äta några stycken men jag vet inte! Det löser sig!

I går kväll låg jag och Liam nos mot nos i soffan, det var himla mysigt. Han är så gosig. Jag älskar vår lilla hund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar