söndag 2 september 2012

Fullmåne!

Hej!

Vilken crazy week. Crazy som i fullbokad. Gustaf har varit iväg på utbildning, farmor och farfar har varit här och hjälpt till. De ville inte att B skulle vara på dagis så de har lekt. En dag var de på Borås djurpark. När B kom hem frågade jag vilka djur han hade sett. Då svarade han: En geting =) hahaha...

Jag har jobbat lite senare varje dag, för att få ihop lite plustid. Det var farmors idé så, är det okay med dem så är det okay med mig.

Gustaf kom hem i fredags. Han var ungefär lika trött som jag. Jag gick och lade mig klockan nio i fredags men sedan kunde jag inte sova, inte i lördags natt heller. Jag tror det var fullmåne. Jag kan aldrig sova då. Sjukt! Jag ska googla vad det kan bero på.

Annars har helgen varit rätt stillsam, på gränsen till för stillsam. Vi har varit så trötta och liksom inte orkat hitta på något. Får ta nya tag nästa veckan. Jag var på gympa förut. 1,5 timme. Det var ett tufft pass. Jag kommer nog ha träningsvärk imorgon =)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar