måndag 20 augusti 2012

Phu...

Hej!

Förra veckan började jag alltså jobba. Det är jobbigt, gå upp tidigt, tänka, rusa i väg, åka buss, hämta bilen, ut med Liam, hämta Billy, laga mat, leka... och sedan ska jag orka träna också, phu... Det kommer, jag måste bara komma upp i den där lite stressiga nivån där man inte är så avslappnad hela tiden. Det var det bästa med den långa semestern. Mina axlar sjönk cirka 10 cm, så avslappnad blev/är jag.

I lördags var jag på 30-årsfest. Det var väldigt trevligt. Mat, vin och snack och skratt. Vi var ute och dansade i cirka 10 minuter också men sedan ringde jag Gustaf och han kom och hämtade mig. Min fina man, han ställer alltid upp! Puss, jag älskar dig Gustaf!

Så här såg jag ut. Nya skorna och vältränade armar ;) ha,ha... ser det ut som i alla fall!

Förra veckan började jag dra ner på snuset också. Jag fick ont i huvudet när jag tog en och bestämde mig för att det fick vara nog. Jag har inte slutat helt ännu men dragit ner med cirka 80% och denna gången har jag verkligen bestämt mig. Måste vara stark! Men det är jobbigt. Lite ont i huvudet, lite yr och lite småsur. Ja,ja...är man så dum att man börjar när man en gång tidigare slutat och hållit upp i över ett år så får man skylla sig själv!

Nu har jag precis duschat och tvättat håret. Jag och Liam var ute och sprang en runda, 4 km blev det i dag. Det gick trögt. Får skärpa mig där också. Ska bli kul när gympan drar igång igen. Då kan jag varva gympa med löpning och cykla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar