onsdag 8 augusti 2012

Lite överdrivet kanske?

Hej!

Snart är semestern slut. Sex veckor har gått fort. Jag som tyckte att vi skull ha semester i en hel evighet. På måndag är det dags för dagis och jobb igen. Jag ser inte fram mot alla dagisbakterier som kommer att plåga oss. Hoppas att Billys immunförsvar har blivit starkare nu efter alla sjukdomar.

I alla fall. Igår skulle vi ha grillfest. Två av mina kompisar med pojkvänner kom hit. vi hade tur. Efter hällregn och slagregn hela dagen så var det uppehåll medan vi grillade. Äta fick vi göra inne men det var mysigt ändå. Billy var på gott humör men somnade inte förrän vid 21:30!!! Han vaknade ändå vid 05:30, inte så roligt!

Idag fick jag lite sovmorgon. Hade jag inte fått det hade jag nog somnat vid frukostbordet. Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden. Vill bara sova hela tiden. Men när jag väl ska somna på kvällen så kan jag inte somna. Blä!!

När Billy sov middag tog jag ut min cykel på en liten runda. En mil blev det. Jag cyklar runt vår sjö här i Hindås, det är många backar och man blir rejält trött i låren. Jag jagades av åskmoln också så jag cyklade jättefort. När jag kom hem gick jag in och drack ett glas vatten och väckte Liam som låg och sov i vår säng. På med koppel och ut på en springtur. Ska man träna kan man lika gärna göra det ordentligt. Vi sprang 4 km ungefär. I början kunde jag knappt springa för att mina lår var så trötta efter cykelturen, hehe... När vi kom hem körde jag styrka i källaren. Billy vaknade precis när jag skulle hoppa in i duschen. Då spelade han och Gustaf elgitarr. Så söta!

Nu ska jag gå och lägga mig. Måste försöka sova, sova, sova för imorgon är det jag som ska gå upp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar