måndag 1 augusti 2011

Möhippa och tänder!

I helgen lämnade jag Dambergska villan för att åka till Kna och gå på möhippa för en nära vän, jag ska vara brudtärna på bröllopet också! Vi hade väldigt kul. Klättrade, det var svinjobbigt men väldigt roligt. Har en konstig träningsvärk. Vi började dagen med skattjakt och champagnefrukost. Efter klättringen begav vi oss till Ronnebybrunn där vi åt lunch och SPA:ade oss. Mkt härligt. På kvällen fick Vevve en massa uppdrag och vi höll till hemma hos en av tjejerna och lagade mat och lekte, drack vin. Det var ett skönt avbrott. När jag kom hem fick jag höra om skrik och monsterBilly. Han har typ 4 tänder på g samtidigt stackaren. Febern är borta men han typ skriker hela dagarna. Det är helt sjukt jobbigt. Jag har sån himla magkatarr och skulle typ hugga av mig armen för att han ska slippa att ha så ont. Vi har gett honom alvedon men det hjälper inte.

Idag åkte vi ner till sjön och badade lite. Billy tyckte det var kul en stund, tills han fick kallvatten på snorren ;) hihhi...sötis. När vi kom hem fick vi lägga honom för 3dje ggr idag. Halv 5 fick vi gå upp i morse. Mina svärisar var dock här så jag fick gå och lägga mig en stund till vid 6-tiden.

När Billy skrikit hela eftermiddagen så duschade vi av honom kvällsmaten (han skulle äta själv, tur att Liam städar golvet), och satte honom i vagnen och gick och tog ett kvällsdopp. Det var hemskt skönt, får bli en ny vana. Nu sover skrutten, håller tummarna för att han sover till 6 imorgon iaf. Fasar lite inför morgondagen, snälla, låt honom vara "tyst"!!! Han pratar typ inte ens, bara gnäll och skrik.

Jag och Gustaf har typ lovat varandra att vi inte vill ha fler barn, haha....det tröstar för stunden att tänka så...

1 kommentar:

  1. Kul det låter med möhippa. Är bjuden på 4 bröllop i sommar men kunde inte närvara vid en enda möhippa :( dop, bröllop etc var i vägen. Den enda jag varit på är min egen :)

    SvaraRadera