måndag 25 juli 2011

Mitt i natten

Godnatt!
Har varit vaken med Billy sedan 2:35, då hade jag sovit 1,5 timme sedan han vaknade förra gången... Får se hur det går nu. Hoppas hoppas han somnar, blir längre och längre tid mellan skriken så att jag måste gå in. Han ställer sig upp i sängen och galer... 10 minuter efter jag var uppe vid 2 tiden så hörde jag B skrika igen så jag kastade av mig täcket och gick upp. "Slängde ner" armarna i sängen och STOPP, där var redan något. Ett stort hårt berg... Gustaf! Jag blev så jäkla rädd. Jag hade inte hört honom gå upp =), mitt i allt elände kunde jag inte hålla tillbaka skrattet. Innan jag fattade att det var G så fick jag kalla rysingar längs med armarna, det tog ändå några sekunder, kusligt!

Nu ger jag B till kl 04, sover han inte då så vet jag inte vad jag ska göra? Han får inte komma upp och han får inte mat på natten. Det har slutade han med när han var 1,5 månad gammal och det tänker jag absolut inte börja med nu... Han har fått ny blöja och vatten. Givetvis läckte nappflaskan vatten över hela hans pyjamas så jag fick ta av den. Det var lite för mörkt...

Håll tummarna nu, han har varit tyst i 5 minuter... gör ett försök att lägga mig igen. Just nu är jag rätt "pigg" men imorgon kommer jag att vara ett vrak...

1 kommentar:

  1. Usch, lider med dig!
    Arthur sover fint på nätterna, att jag var uppe häromnatten berodde på mig själv, däremot så är han väldigt morgontidig, han börjar gärna stöka runt kl 5 på morgonen. Han har inte ätit på natten sen han var 8 veckor. Han sover i eget rum och somnar i princip själv men blääää för att gå upp tidigt alltså... vi går upp varannan morgon, jag brukar vara totalt död när det är min tur...

    SvaraRadera