torsdag 21 juli 2011

Semester

Hej!

Igår kom vi hem efter 6 dagar i Karlstad. Billy har gungat och skrattat så att han nästan kiknat och han har gått på stan, krypit och haft ett totalt nervsammanbrott som resulterade i att jag fick sova med honom brevid mig i en "enkelsäng". Han hade troligtvis ont i magen och det var Gustafs tur att "ta hand" om honom men det gick inte. Vi var även i Mariebergsskogen och tittade på djuren. Mina föräldrar kom upp till Karlstad i måndags och nu är dem här. Pappa och Gustaf har byggt en jättefin grind mellan huset och garaget så att grabbarna B och L inte kan smita.

Billy reser sig upp mot allt och är skitsur så fort han inte får stå eller gå. Det är rätt tufft just nu, längtar tills han börjar gå minst sagt. Nu sover han dock. Phu!!

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag ska börja jobba. Blandade känslor. Måste köpa nya kläder... Kan ju inte gå till jobbet i håliga mysbyxor precis. Jag skulle lätt kunna slänga alla mina t-shirts, de är uttöjda efter graviditeten och de jag köpte direkt efter är alldeles för stora eller för korta i mitt tycke. Ett par skor skulle jag också vilja ha men jag väntar tills höstskorna kommer, då vet jag exakt vilka jag vill ha =)!

Billy i lådan. Han har faktiskt tappat lite av babyfettet nu, han håller igång hela dagarna och så måste han vuxit på längden också. Ska bli spännande att se på BVC när vi ska dit.

3 kommentarer:

  1. Trevligt med en liten tripp. Du måste höra av dig nästa gång ni kommer till Karlskrona så kan väl vi + AK träffas och gå med hundarna eller fika. Du har ju inte träffat Alice sedan hon var en 9v bebis!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag tycker att Pryttel är lik Billy, hur är det möjligt?? Kolla du också får du se. Har tänkt på det innan.
    Jag köpte ju en massa fina kläder förra veckan men jag går ändå bara i mysbyxor för jag är typ alltid hemma... så de hänger där de hänger. I dag har jag mysbyxor och mimmi-pigg-tröja. Så fancy är jag :)

    SvaraRadera
  3. Sofia: Ja, absolut, det vore trevligt. Skulle vara kul att se om Liam kan uppföra sig med era hundar. Han är ju som han är tyvärr...
    Michan: Ja, det kanske de är, lite samma näsa! Wierdo! Du har iaf kläder om du behöver ;)!!

    SvaraRadera