lördag 9 juli 2011

Bilder





Hej!

I några dagar har vår dator varit skum. Jag har försökt lägga upp bilder här men det har inte fungerat. Här till höger har ni i alla fall en bild på min lilla hjälpreda. Han drar i dammsugarslangen, kör över sladden med sin gåstol och förföljer oss genom rummen. Han är så söt.

Idag var min kompis Lousie här och vi gjorde en avgjutning av Billys lilla hand. det gick fint. Ska göra fötter en annan dag. Det var ändå lite pyssligt.

Nu har vi precis grillat och B sover. Han var helt slut. Han, jag och L var på stranden en liten stund. B satt naken på en handduk och testbadade fötterna i sjön. Vi ska få låna "sol/badkläder" av en granne så att han kan vara med lite mer. Vi har ju skytt solen som vampyrer innan men jag börjar inse att det är på gränsen till fanatiskt. Självklart ska han inte vara i stark direkt sol men han dör inte av en solstråle på foten...

Nu hade jag tänkt lägga till en bild igen men det går inte, grr!

I går jobbade Gustaf sin sista dag på ett halvår. Nu har han semester i 4 veckor och sedan ska han vara pappaledig. Det känns underbart. Jag är helt lugn i kroppen. Bara vetskapen om att vi är två hemma och att jag slipper ta alla bajsblöjor, mata alla mål, underhålla och ja, gå själv med Liam och Billy på långpromenad varje dag, det är toppen.

Denna veckan har jag varit ute och sprungit 3 gånger. Jag hade ett litet uppehåll på 1½ vecka då jag hade lite ont i halsen och var lat men nu är jag tillbaka. Det var för jobbigt att ha ett så stort uppehåll. Konditionen är inte på topp ännu, inte ens i närheten av vad den var, men det kommer. Jag har bara 1,5 kg kvar till målvikt 1 och om jag slutar vräka i mig chips och kakr borde det gå (fast jag gillar ju chips och kakor..hehe)! Vi får se. Ingen brådska. När jag ser mig i spegeln ser det iaf bättre ut än vad det gjort på länge =)!

1 kommentar:

  1. JAg börjar nästan tro att vi varit för vårdslösa med solen, nu när jag märker hur alla andra behandlar sina ungar runt solsken... arthur är ute nån kvart då och då i keps och han har aldrig blivit röd eller så men jag får lite dåligt samvete när jag ser hur alla andra pryttlar kring sina bebisar med filtar, cremer, hattar, parasol och allt.

    SvaraRadera