söndag 24 juli 2011

Fel?

Hoppsan, idag sade statistiken att bloggen haft 97!!! besökare, måste ju vara fel, eller? Aja, jag tror det är fel, om inte, wierdo! Jag och Gustaf är dagvilse, trodde att det var måndag idag och söndag igår. Blev så när mamma och pappa åkte hem på en fredag. Vi har inte gjort nånting spännande alls idag. Städat och lagat mat. Jag fick tummen ur och gav mig ut på en löptur med Liam. Måste hålla igång, det var tungt idag igen, det måste bli minst 3 gånger i veckan annars lägger min kondis av. På tal om kondis (tänkt kaka), sedan Gustaf fick semester har jag inte gått ner ett gram, mer upp... Cola här och där och smörgås till frukost. Jag är för "svag" och utan karaktär för att säga nej. Inte bra!

Bild på mig och Gustaf på cowboy/countryfest
















Bild på lilla Billy i bilen (den gången han var glad heela resan!!!)

Förresten, höll på att glömma! Idag sade Billy mamma för första gången, sedan sade han det hela tiden resten av dagen till pappa Gustafs stora förtret ;)!!!

1 kommentar:

  1. Syns verkligen att det är er unge, när man ser er allihop så där på en gång.
    Vilken milstolpe, "mamma"! Grattis :D

    SvaraRadera