tisdag 26 juni 2012

Storspringaren

Hej hej!

Storspringaren här, hehe. Nej, men i söndags var jag ute 7 km. I skogen, det ösregnade och var ödsligt. Jag var allt lite rädd men det var ju bara bra för då gick det snabbt. Det läskigaste som hände var att en skogsmus sprang ut på vägen, under min sko, mitt i ett steg.

Idag sprang jag bara 3,5 km, det var ju som att springa runt kvarteret efter de långa rundorna. Men jag är så trött så jag orkade bara inte mer psykiskt. Billy har inte sovit på 2 nätter, eller fler men dessa 2 har varit hemska. Han har mycket som händer i hans huvud nu. Han pratar på som bara den och hittar på nya hyss. Han älskar att hoppa just nu, och snurra, gärna i kombination.

Detta är sista jobbveckan innan 6 veckors ledighet. Det ska bli så skönt. Jag är trött på jobbet just nu. Fast det är ganska skönt att vara där ändå, få lite andrum.

Vi har börjat planera hur vi ska måla om och tapetsera på ovanvåningen också. Det blir roligt. Lite olika åsikter om fondtapet bara ;)!

Jag vägde mig förresten i morse. Det går utför, den stannade på 55,4 kg... Kanske får ta och äta lite kakor eller något så jag inte blir mager, haha... lyxproblem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar