måndag 18 juni 2012

Friskt =)!

Hej!

Nu är vi friska och hoppas att vi håller oss till det i 2 veckor till för sedan har vi semester =)! Längtar...

Jag har tagit tag i träningen, IGEN, och det går fint. Köpte nya springskor idag och det var som att flyga fram. Jättestort skillnad mot mina gamla som jag sprungit och gått många mil i. Det ösregnade och Liam var supertaggad, på att springa hem... Så det gick undan, vi sprang 4 km på 22 minuter. Ganska okay med tanke på att jag bara hunnit springa några gånger efter 3 veckors förkylning med massa hosta.

På onsdag ska jag iväg på en grej, det blir spännande... Får berätta mer om det senare, om det nu blir något av det.

Oj, nu blev jag sugen på pizza, hehe. Vi är inne i en mycket tråkig matperiod. Jag är så trött på all mat så jag vill varken se, äta eller laga mat. Måste ju göra det ändå för Billys skull men kul är det inte. Ska laga något med matvete imorgon tror jag. Måste hitta några nya recept som går hem hos Mr B.

Nu ska jag gå och blåsa håret och ta fram kläder till imorgon. Min vanliga buss har tagit sommarlov så jag måste ta den som går 06:11, kill me... Jag får se om jag orkar. Kommer inte att sminka mig iaf, det tar längst tid på morgonen. Det blir upp, klä på mig, borsta tänderna och gå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar